söndag 8 maj 2011

För många saker..

..som jag vill göra tumlar omkring i min hjärna. Inte en enda idé är min egen, jag har spenderat alldeles för mycket tid med att läsa andras bloggar och vill härma det här lapptäcket. Jag vill också göra ett sånt här balkongbord, några sådana här klänningar, pärla ihop några ugglor, sy ett sånt här fint lapptäcke, sy en väska och tusen andra saker. Fast innan dess ska jag sy klart madrassöverdrag. Och framför allt, städa upp i helvetesrummet där bokhyllor, symaskin, trummor, gitarrer och sambons dator står. Nu finns där också merparten av tygskåpet, en extra stol och en extra madrass. Det är väldigt stökigt. Väldigt väldigt.

3 kommentarer:

  1. Det är så jobbigt det där. Ju mer man surfar runt, desto fler saker man vill göra hittar man, och desto mindre tid får man över till att pyssla på.
    Ugglorna är UNDERBARA, sådana måste jag också göra snarast!

    SvaraRadera
  2. Haha! Jag vet precis hur det är. Men ser fina saker överallt som man vill göra. Men dygnets timmar tycks aldrig räcka till. :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...