torsdag 20 oktober 2011

KLAR!

Äntligen helt klar med påslakansutmaningen. Den allra sista snutten tyg blev en liten påse till glasunderläggen jag sytt tidigare.
Det har vart kul, men jag tröttnade på slutet. Skulle ha grundat med lite mer stora projekt från början:) Här kommer allt samlat;



Ja inte riktigt allt, en klänning har jag bytt bort, 2 necessärer har hamnat på jobbet och 1 necessär har gått till min syster. 
Har idag sytt ett par fodrade byxor till sonen. Dom blev ca 4 storlekar för stora. Antagligen passar dom nästa sommar eller så. Åh vad tröttsamt! Som tröst har jag nu klippt ut 3 par klänningar istället. Det är nog det roligaste att sy!

7 kommentarer:

  1. Bra jobbat! En trevlig utmaning men precis som du så tröttnade man lite på slutet.

    Trevlig helg utan påslakan :)

    SvaraRadera
  2. Kul (och lite skönt) att va klar! Själv tänkte jag försöka bli klar i helgen. :-)

    SvaraRadera
  3. Grattis!
    själv vet jag inte om jag kommer att bli klar.. :( Lite för mycket på gång just nu men jag gillade utmaningen!

    SvaraRadera
  4. jag lovar att ploppa ut flickebarn som du får sy klänningar till! ;)

    SvaraRadera
  5. Grattis! Själv undrar jag om jag ror i land det här överhuvudtaget. Jag tröttnade nästan direkt.

    SvaraRadera
  6. Hej hej! Vad duktig du varit. Jag har en del kvar...kram kram

    SvaraRadera
  7. Wow! Vilken rejäl utdelning av påslakanet! :-) Själv har jag så smått gett upp, såhär en och en halv dag kvar...;-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...