söndag 12 februari 2012

Grönt

Har sytt en klänning i samma gamla vanliga modell, lite av en loppisköpt tunika, örngott samt en bit tyg fått av made by ina i ett byte. Knapparna är traderafynd. Klänningen är i strl 92. Jag är riktigt nöjd!


 Sydde också en tunika/blus i grönt traderaköpt tyg (ett av dom där dyra påslakanen). Blev nöjd med även den! Tunikan är i strl 91.



Om någon är intresserad av ett byte, hojta till, vet inte vad jag annars ska göra med dom:) Dom är bara så roliga att sy..

4 kommentarer:

  1. Verkligen fina! Hade gärna bytt, men jag tror inte Viggo passar så bra i klänning. ;-)

    SvaraRadera
  2. Så fina! Gillar särskilt ränderna på tvären & tunikamodellen. Fel storlek för mina tjejer dock : (

    SvaraRadera
  3. Åh vilket fint tunikamönster. Love it! Jag hade gärna bytt men har inget att byta mot. har inte sytt på en evighet...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...