lördag 4 februari 2012

Piffade bodys

När jag traderafrossade köpte jag två ganska (väldigt) tvättslitna bodys, vilket var lite tråkigt eftersom säljaren inte uppgivit det. Funderade på att färga om dom, men det känns lite omiljövänligt, så det blev istället applikationer och broderi som fick piffa till dom. Ska verkligen brodera lite mer, väldigt avslappnande, och sånt här broderi går på nolltid.
Har haft världens härligaste dag med familjemys, sytid, sovtid och snart ska jag gå ut och käka middag med några kompisar. Fast först ska jag bada badkar:) Bästa lyxen som finns!




2 kommentarer:

  1. Trist när man köper något som inte riktigt håller vad som utlovats. Men det var ett bra sätt att piffa tycker jag. Fint! :)

    SvaraRadera
  2. Ja, verkligen tråkigt när de undanhåller sådan information. Speciellt om man gripits av auktionsdjävulen och faktiskt betalat ganska dyra pengar för sakerna. Tur att du fann på råd iaf, det ser fint ut tycker jag! Apropå färgning förresten, så lär det ju iaf vara mindre belastande för miljön att färga på gamla urtvättade grejer än att köpa nyproducerat. Jag brukar själv fräscha upp gamla svarta kläder med ett färgbad då och då, just för att de ska kännas bra att fortsätta använda ett tag till.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...