onsdag 1 februari 2012

Traderabesatt.

För ett tag sen laddade jag hem en app för tradera. Den är extremt dålig, men på något sätt blev jag ändå totalt fast och har handlat som en galning det senaste. Det är något visst med att buda.. Förutom en overall, 7 bodys och en t-shirt till sonen har jag även handlat finfina påslakan och diverse knappar och snedslå. (Jag skriver inte fyndat, för summan pengar jag gav för påslakanen var gigantisk). Det mesta köpte jag på auktion, fast jag följde spunks tips och köpte också knappar och kantband från härifrån (fast från hennes traderasida, som för tillfället verkar vara tom.)
Notera skuggan från mina händer och mobilen.


Nu ska jag umgås med min sambo,fast helst skulle jag vilja sy applikationer:) Nästa vecka har jag semester några dagar för att skola in sonen på dagis (förskola..) då ska jag passa på att få sy lite också!

1 kommentar:

  1. Kommer du ihåg hur vi brukade göra ibland på Språkgränd när en av oss var fattig och den andre fullständigt obegåvad? Kan man tänka sig en variant här för att mildra effekterna av din besatthet?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...