tisdag 19 juni 2012

Loppistyger

Har mot bättre vetande inhandlat en större mängd tyger på diverse loppisturer. Men nu har jag i alla fall beställt en stor hylla med många fack från ett stort möbelvaruhus. (Tack skatteverket). Frågan är om hyllan löser problemet:) Har dess värre inte hittat fantastiska påslakan i storblommigt orange/brunt utan mest randigt. Enfärgat. Tråkigt. Tror att det råder brist, alternativt kan det ju vara så att det finns fler i Göteborg som suktar efter dessa, och jag helt enkelt får dra mig till bättre jaktmarker. Utan varken körkort eller bil är det tyvärr inte så himlans enkelt. (Men jag hoppas på sambons uppkörning, så han kan köra mig runt i Västergötland på semestern!)

Som sagt, inga dunderfynd igår heller.


2 kommentarer:

  1. Jag tror att det är väldigt stor skillnad mellan olika ställen. Jag tycker nästan alltid att jag hittar tyg på loppis. Du får komma till Dalarna och leta! :)
    Sen måste jag ju tillägga att jag tycker att de där tygerna också var väldigt fina!

    SvaraRadera
  2. Fina tyger du fyndat! <3

    Hoppas ni får en toppenfin midsommarhelg!
    Kraaaam
    Sanna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...