fredag 6 juli 2012

Quick fix

Fick oväntat en extra dag ledigt idag. Tjiho! Eftersom jag bara hade några timmar lediga att sy på (åh så mycket annat som måste göras:( dämpade jag abstinensen med ett snabbt syprojekt. Ett av mina mycket gamla långkalsingar blev ett par långkalsingar till min 1.5-åring. Ok, så långkalsingar är kanske inte precis det hans garderob behövde mest, men kan ju sova i dom också. Eller ha som hemmabyxor. Ritade av ett par tights han har som passar bra, men är något stora. 30 minuter senare-klart!

Annars tänker jag mest på fluffiga klänningar. Överdos av amerikanska sybloggar..

2 kommentarer:

  1. Snabbt och enkelt! Såna projekt gillar jag. :)

    SvaraRadera
  2. aaah, jag kommer sakna dessa långkalsonger! minner om gamla tider. fast fluffiga klänningar låter ju lovande. säsongens, den röda vändbara, är redan använd på flera kalas, dop och begravning. nästa vecka stort släktkalas. såå fin!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...