tisdag 16 juli 2013

Enkel Meitai

Min kompis ville att jag skulle sy en meitai till henne. Blev lite nervös för jag har inte ens tänkt på att sy något sådant själv. Efter lite googlande, bestämde jag mig för att sy efter den här beskrivningen. Den var superenkel att sy, hoppas bara att den håller också:) En bit gardin och ett påslakan i något slags syntetmaterial (som vi inte ville använda pga av dess syntethet) användes som tyg. Min kompis dotter är snart fyra, så jag trodde faktiskt inte att den skulle funka, men det gick!

Bak,


Fram

5 kommentarer:

  1. Fin blev den!! Tack så mycket, du är en pärla!!

    SvaraRadera
  2. Den blev ju jättebra ju! Bra att du gjorde de! :)

    SvaraRadera
  3. Ja, oj där skulle man bli lite nervös för om sömmarna skulle hålla innan man testat den.. :-D Men går det inte att sy något liknande för att frakta loppisfynd i?

    SvaraRadera
  4. Snäll kompis du är!
    Jag sydde också efter den typ ungefär ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...